k101118 Political communication and marketing

CEVRO University
summer 2014
Extent and Intensity
0/0. Type of Completion: z (credit).
Teacher(s)
Ing. Marek Buchta (lecturer)
PhDr. Daniel Kunštát, Ph.D. (lecturer)
Guaranteed by
Department of Political Science and International Relations – Departments – President – CEVRO University
Course Enrolment Limitations
The course is only offered to the students of the study fields the course is directly associated with.
Course objectives (in Czech)
Cílem předmětu je přiblížit studentům nový obor – politický marketing. Studenti se seznámí s historií oboru, základními způsoby řízení politických stran a s modelem marketingově řízené politické strany. Součástí výuky jsou i témata využití výzkumů v politice, plánování politických strategií. Obsáhlý blok bude věnován politické marketingové komunikaci a volebním kampaním.
Syllabus (in Czech)
  • 1. Vznik a vývoj oboru. Vztah tradičního marketingu a politického marketingu. Výhody a kritika metod politického marketingu. 2. Vývoj koncepcí marketingového řízení. Marketingové řízení politických stran. Model tržně orientované strany. 3: Marketingový proces. Marketingový mix v politice. 4: Marketingové prostředí. Marketingový výzkum. Výzkumy veřejného mínění. 5: Politické marketingové strategie. Strategie ve volebních kampaních. 6: Komunikační strategie. 7: Volební kampaně. 8: Zapojení dobrovolníků do politických kampaní. Kampaně pro zvýšení volební účasti.
Language of instruction
Czech
Further Comments
The course can also be completed outside the examination period.

  • Permalink: https://is.vsci.cz/course/cevro/summer2014/k101118