Témata závěrečných prací ve specializaci „Spisová služba v kontextu eGovernmentu“ 1) eGovernment – idea versus realita. 2) Český eGOvernment v kontextu eGovernmentu v EU. 3) Jak ovlivnil eGovernment státní správu/samosprávu?. 4) Co přinesl eGovernment občanovi? 5) Specifika vedení spisové služby v listinné podobě v době eGovernmentu. 6) Specifika vedení spisové služby v elektronické podobě v době eGovernmentu. 7) Informační systém datových schránek v kontextu spisové služby a eGovernmentu. (Legislativní rámec – ČR a EU, funkce, poskytované služby). 8) Problematika informačních systémů veřejné správy a jejich vliv na oblast spisové služby. 9) Problematika základních registrů jako služba občanovi? 10) Certifikační autority. (Legislativní rámec – ČR a EU, funkce, poskytované služby). 11) Jak zajistit právní validitu elektronických dokumentů a analogových dokumentů v rámci spisové služby? (Legislativní rámec – ČR a EU; příjem, oběh, ukládání, skartační řízení) . 12) Jak správně provést elektronické skartační řízení a analogové skartační řízení. 13) Jak správně zacházet s elektronickými dokumenty v případě vedení spisové služby v listinné podobě? 14) Jak správně zacházet s analogovými dokumenty v případě vedení spisové služby v elektronické podobě? 15) Problematika implementace elektronické spisové služby. 16) Problematika používání elektronického podpisu, elektronické značky/pečeti a elektronického časového razítka ve spisové službě a v kontaktu „občan versus veřejná správa“.