CEVRO:d80592 Politický marketing - Informace o předmětu
d80592 Politický marketing
Vysoká škola CEVROléto 2011
- Rozsah
- 0/0. Ukončení: z.
- Vyučující
- Ing. Marek Buchta (přednášející)
Mgr. Ladislav Mrklas, Ph.D. (přednášející) - Garance
- Katedra politologie a mezinárodních vztahů – Katedry – Rektor – Vysoká škola CEVRO
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
- Cíle předmětu
- Cílem předmětu je přiblížit studentům zcela nový obor – politický marketing. Studenti se seznámí s historií oboru, základními způsoby řízení politických stran a s modelem marketingově řízené politické strany. Součástí výuky jsou i témata využití výzkumů v politice, plánování politických strategií. Obsáhlý blok bude věnován politické marketingové komunikaci a volebním kampaním.
- Osnova
- 1. Vznik a vývoj oboru. Vztah tradičního marketingu a politického marketingu. Výhody a kritika metod politického marketingu. 2. Vývoj koncepcí marketingového řízení. Marketingové řízení politických stran. Model tržně orientované strany. 3: Marketingový proces. Marketingový mix v politice. 4: Marketingové prostředí. Marketingový výzkum. Výzkumy veřejného mínění. 5: Politické marketingové strategie. Strategie ve volebních kampaních. 6: Komunikační strategie. 7: Volební kampaně. 8: Zapojení dobrovolníků do politických kampaní. Kampaně pro zvýšení volební účasti.
- Další komentáře
- Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
- Permalink: https://is.vsci.cz/predmet/cevro/leto2011/d80592