CEVRO:k80592 Political Marketing - Course Information
k80592 Political Marketing
CEVRO Universityfall 2018
- Extent and Intensity
- 0/0. Type of Completion: zk (examination).
- Teacher(s)
- Ing. Marek Buchta (lecturer)
Mgr. Ladislav Mrklas, Ph.D. (lecturer) - Guaranteed by
- Department of Political Science and International Relations – Departments – President – CEVRO University
- Course Enrolment Limitations
- The course is only offered to the students of the study fields the course is directly associated with.
- Course objectives (in Czech)
- Z politického marketingu se stalo vposední době módní téma. Spolitickými kampaněmi je konfrontován každý znás a každý na ně má nějaký názor. Jaké jsou ale předpoklady pro úspěch? Co musí znát a umět politický marketér? Předmět je tvořen kombinací přednášek a praktických seminářů. Studenti se seznámí s historií oboru i sposledními trendy. Obsáhlý blok bude věnován politické marketingové komunikaci a volebním kampaním. Nedílnou součástí výuky jsou i praktická cvičení, při kterých si studenti vyzkouší nejrůznější činnosti při přípravě politické komunikace. Vrozšířeném bloku se budeme věnovat také vsoučasnosti velmi aktuálnímu tématu propagandy.
- Syllabus (in Czech)
- 1. Využití marketingových metod v politice. Vztah tradičního marketingu a politického marketingu. Výhody a kritika metod politického marketingu.
2. Vznik a vývoj oboru. Akademická a aplikovaná rovina. Politický marketing ve světě a v České republice.
3. Vývoj koncepcí marketingového řízení. Marketingové řízení politických stran. Model tržně orientované strany.
4. Marketingové analýzy a výzkumy. Výzkumy veřejného mínění.
5. Marketingový mix v politice. Politický produkt a jeho složky. Ideální kandidát. Politické marketingové strategie.
6. Politická komunikace. Plánujeme politickou kampaň.
7. Volební kampaně. Typy volebních kampaní v ČR. Využití médií v politických kampaních.
8. Politický aktivismus. Zapojení dobrovolníků do politických kampaní. Kampaně pro zvýšení volební účasti.
- 1. Využití marketingových metod v politice. Vztah tradičního marketingu a politického marketingu. Výhody a kritika metod politického marketingu.
- Language of instruction
- Czech
- Further Comments
- The course can also be completed outside the examination period.
- Permalink: https://is.vsci.cz/course/cevro/autumn2018/k80592