k113504 Media and Advertising

CEVRO University
fall 2018
Extent and Intensity
0/0. Type of Completion: zk (examination).
Teacher(s)
Ing. Marek Buchta (lecturer)
Guaranteed by
Department of Political Science and International Relations – Departments – President – CEVRO University
Course Enrolment Limitations
The course is only offered to the students of the study fields the course is directly associated with.
Course objectives (in Czech)
Předmět média a reklama se svojí povahou trochu vymyká ze spektra ostatních předmětů na Cevro Institutu. Je zaměřen daleko více komerčně a daleko více prakticky. Je to také pravděpodobně jediný předmět, kde je mezi doporučenou literaturourovněž jedna detektivka. Předmět je tvořen kombinací přednášek a seminářů. V reklamní části se studenti seznámí z historií oboru i jeho současným stavem u nás a ve světě. Naučí se rozpoznávat jednotlivé druhy reklamy a osvojí si zásady pro tvorbu reklamních kampaní. V mediální části se seznámí s jednotlivými typy reklamních médií, jejich využitím a způsoby měření. Dozví se o cenách reklam a vyzkouší si základní výpočty v reklamních kampaních. Tři zvláštní bloky budou věnovány právním a etickým aspektům v reklamě, politickým kampaním a využití reklamy ve veřejném sektoru.
Syllabus (in Czech)
  • Obsah předmětu (témata přednášek):
    •Svět reklamy. Reklamní agentury. Příprava reklamní kampaně.
    •Svět reklamních médií. Měření médií. Výpočty a ceny.
    •Právní omezení a etika v reklamě a médiích.
    •Specifika kampaní ve veřejném sektoru.
    •Politické kampaně.

    Obsah předmětu (praktické semináře):
    •Příprava marketingového výzkumu.
    •Analýza a hodnocení reklamy.
    •Tvoříme reklamu.
    •Výpočty v televizní reklamě.
    •Nákup tiskové kampaně...
Language of instruction
Czech
Further Comments
The course can also be completed outside the examination period.
The course is also listed under the following terms winter 2014, winter 2015, fall 2016, fall 2017.
  • Permalink: https://is.vsci.cz/course/cevro/autumn2018/k113504