CEVRO:k80509 Základy managementu a marketin - Informace o předmětu
k80509 Základy managementu a marketingu
Vysoká škola CEVROzima 2011
- Rozsah
- 0/0. Ukončení: z.
- Vyučující
- Ing. Bořivoj Přemysl Pražák (přednášející)
- Garance
- Katedra ekonomie – Katedry – Rektor – Vysoká škola CEVRO
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
- Cíle předmětu
- Cílem předmětu je seznámit studenty s obecnými základy managementu a marketingu. Studenti si osvojí základy manažerského myšlení a jednání, naučí se základy strategického plánování a zorientují se ve světě marketingových komunikací. Studium bude dále zaměřeno na možnosti využití těchto oborů v oblasti veřejného sektoru a politiky.
- Osnova
- Management: - Základní pojmy v oblasti managementu. - Vznik a vývoj teorií managementu. - Strategické plánování. - Základy organizačních struktur. - Management ve veřejném sektoru. Marketing: - Základní pojmy v oblasti marketingu - Marketingové prostředí. - Marketingový mix. - Marketingový výzkum. - Marketingová komunikace.
- Další komentáře
- Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
- Permalink: https://is.vsci.cz/predmet/cevro/zima2011/k80509