k80509 Základy managementu a marketingu

Vysoká škola CEVRO
zima 2012
Rozsah
0/0. Ukončení: z.
Vyučující
Ing. Bořivoj Přemysl Pražák (přednášející)
Garance
Katedra ekonomie – Katedry – Rektor – Vysoká škola CEVRO
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
Cíle předmětu
Cílem předmětu je seznámit studenty s obecnými základy managementu a marketingu. Studenti si osvojí základy manažerského myšlení a jednání, naučí se základy strategického plánování a zorientují se ve světě marketingových komunikací. Studium bude dále zaměřeno na možnosti využití těchto oborů v oblasti veřejného sektoru a politiky.
Osnova
  • Management: - Základní pojmy v oblasti managementu. - Vznik a vývoj teorií managementu. - Strategické plánování. - Základy organizačních struktur. - Management ve veřejném sektoru. Marketing: - Základní pojmy v oblasti marketingu - Marketingové prostředí. - Marketingový mix. - Marketingový výzkum. - Marketingová komunikace.
Metody hodnocení
Závěrečná zpráva odborné praxe: Odkaz:https://www.survio.com/survey/d/ciodbornastaz
Další komentáře
Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
Předmět je zařazen také v obdobích zima 2007, zima 2008, zima 2009, zima 2010, zima 2011.
  • Permalink: https://is.vsci.cz/predmet/cevro/zima2012/k80509