CEVRO:k80592 Political Marketing - Course Information
k80592 Political Marketing
CEVRO Universitysummer 2012
- Extent and Intensity
- 0/0. Type of Completion: z (credit).
- Teacher(s)
- Ing. Marek Buchta (lecturer)
Mgr. Ladislav Mrklas, Ph.D. (lecturer) - Guaranteed by
- Department of Political Science and International Relations – Departments – President – CEVRO University
- Course Enrolment Limitations
- The course is only offered to the students of the study fields the course is directly associated with.
- Course objectives (in Czech)
- Cílem předmětu je přiblížit studentům zcela nový obor – politický marketing. Studenti se seznámí s historií oboru, základními způsoby řízení politických stran a s modelem marketingově řízené politické strany. Součástí výuky jsou i témata využití výzkumů v politice, plánování politických strategií. Obsáhlý blok bude věnován politické marketingové komunikaci a volebním kampaním.
- Syllabus (in Czech)
- 1. Vznik a vývoj oboru. Vztah tradičního marketingu a politického marketingu. Výhody a kritika metod politického marketingu. 2. Vývoj koncepcí marketingového řízení. Marketingové řízení politických stran. Model tržně orientované strany. 3: Marketingový proces. Marketingový mix v politice. 4: Marketingové prostředí. Marketingový výzkum. Výzkumy veřejného mínění. 5: Politické marketingové strategie. Strategie ve volebních kampaních. 6: Komunikační strategie. 7: Volební kampaně. 8: Zapojení dobrovolníků do politických kampaní. Kampaně pro zvýšení volební účasti.
- Language of instruction
- Czech
- Further Comments
- The course can also be completed outside the examination period.
- Permalink: https://is.vsci.cz/course/cevro/summer2012/k80592